Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Technologia Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 5 z 35)

Technologia

  • W 2022 r. na pierwszy plan wysuwa się transgraniczny handel elektroniczny. Bowiem już dziś prawie trzy czwarte (74%) Europejczyków i 69% Polaków dokonuje zakupów międzynarodowych - wynika z najnowszego PayPal eCommerce Index[1]. Niektórzy konsumenci wciąż jednak wahają się, czy sięgnąć po produkty z odległego kraju ze względu na obawy dotyczące bezpieczeństwa, które stają... Czytaj więcej »

  • W związku z inflacją i rosnącymi cenami energii, które wpływają zarówno na dochody konsumentów, jak i marże przedsiębiorstw, Glovo uruchomiło Glovo Local, nowy program dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży detalicznej i restauracyjnej, który umożliwi im sprzedaż produktów online. Projekt startuje na wszystkich 24 rynkach, na których obecne jest Glovo. Jest to... Czytaj więcej »

  • Glovo udostępniło nowe narzędzie do automatycznej rejestracji dla restauratorów. Właściciele lokali gastronomicznych za pomocą dedykowanej strony mogą samodzielnie dołączyć do popularnej platformy i szybko rozpocząć sprzedaż swoich posiłków. Umowa podpisywana jest automatycznie a restauracja jest dostępna w aplikacji po aktualizacji oferty i katalogu produktów. Aktualnie Glovo... Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża elektroniczny system etykiet cenowych (ESL) pozwalający na automatyzację zmian cen produktów na półkach sklepowych w czasie rzeczywistym. Optymalizacja tego procesu ma na celu zapewnienie klientom zawsze aktualnej informacji o produkcie i jego cenie jak również optymalizację kosztów związanych z wymianą etykiet w... Czytaj więcej »

  • Miliony Polaków zainaugurowały świąteczny sezon zakupowy. To jeden z najważniejszych okresów w sprzedaży dla sklepów i dużych sieci handlowych, w którym każdy biznes ma swoją strategię na walkę o portfele konsumentów. W tym roku rywalizacja będzie szczególnie zacięta z uwagi na kurczące się pod wpływem inflacji budżety domowe. Handel sięga po różnorodne narzędzia,... Czytaj więcej »

  • Sklepy przyszłości: nowoczesne i energooszczędne

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Szalejąca inflacja i rosnące ceny energii to wyzwanie zarówno dla konsumenta jak i przedsiębiorcy. W takim otoczeniu inwestycje, które pozwalają redukować koszty są szczególnie ważne. Zatem jak sprawić, by sklep był jednocześnie nowoczesny i energooszczędny? Czytaj więcej »

  • Blisko 1 mln zł na rzecz Polskiej Federacji Banków Żywności zebrano w sklepach sieci Auchan dzięki mikrodonacjom bezgotówkowym. Aplikacja Donateo, która umożliwia wpłacanie pieniędzy bezpośrednio na konto organizacji dobroczynnej, działa na istniejącej infrastrukturze terminali płatniczych sieci. Czytaj więcej »

  • DHL wprowadza własne automaty paczkowe

    Poniedziałek, 07 listopada 2022

    DHL zapewni swoim klientom możliwość kompleksowej obsługi paczek, wprowadzając sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Uzupełnią one największą wśród firm kurierskich, liczącą ponad 14 tysięcy punktów, sieć DHL POP (Punktów Obsługi Paczek). Do końca roku firma na terenie całej Polski ustawi kilkaset automatów, a docelowo zbuduje mocną sieć kilku tysięcy maszyn. Czytaj więcej »

  • Robotyzacja ma przede wszystkim odciążyć pracowników od wykonywania monotonnych i powtarzalnych czynności. Choć wielu pracowników obawia się utraty pracy z powodu przejęcia ich obowiązków przez roboty, to powody do zmartwienia powinni mieć tylko ci z nich, którzy zamykają się na rozwój i możliwość przekwalifikowania się. Z podejściem pracowników do automatyzacji wiąże... Czytaj więcej »

  • PWC prognozuje, że do 2027 roku polski rynek e-commerce ma osiągnąć wartość 187 miliardów złotych[1]. Wywołana pandemią zmiana w zachowaniu konsumentów zaowocowała przyspieszonym wzrostem handlu elektronicznego. Od tego czasu e-commerce utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju, pomimo tego, że część klientów powróciła do tradycyjnego sposobu robienia zakupów. Sytuacja na rynku... Czytaj więcej »

  • Firma Brother wprowadziła do swojego portfolio nowy zestaw do druku oznaczeń z serii P-Touch. Model PT-D610BTVP to profesjonalna nabiurkowa drukarka etykiet z możliwością podłączenia do komputera. Urządzenie sprawdzi się w środowiskach biurowych, które wymagają wyraźnych i trwałych oznaczeń dokumentów, przedmiotów czy towarów laminowanymi oznaczeniami. Czytaj więcej »

  • Posten Norge buduje ogólnokrajową sieć zewnętrznych automatów paczkowych, SwipBox Infinity. Obecnie, nić urządzeń obejmuje 1500 lokalizacji zarówno na południu Norwegii, jak i w północnej części kraju za kołem podbiegunowym. Czytaj więcej »

  • Nowoczesna firma wykorzystuje różne formy komunikacji ze swoimi pracownikami i klientami. Przykładem takiego rozwiązania – oferowanego przez firmę Samsung – jest profesjonalny system ekranów i zarządzania wyświetlanymi na nich treściami, który zapewnia dużą efektywność komunikacji w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej »

  • Ogrodzenie i produkcja energii z wiatru w jednym

    Wtorek, 18 października 2022

    Opracowywane przez polski start-up instalacje, złożone ze współpracujących ze sobą pionowych turbin, mogą zrewolucjonizować małą energetykę wiatrową. Do produkcji energii z wiatru nie będzie bowiem wymagany wiatrak, wystarczy panel, który może być wykorzystywany jednocześnie jako instalacja OZE oraz ogrodzenie posesji. – Nie chcemy konkurować z instalacjami fotowoltaicznymi,... Czytaj więcej »

  • BLIK to najbardziej znana marka płatności bezgotówkowych w Polsce, która utrzymuje wysoki poziom znajomości z dużą przewagą nad konkurencją. Zgodnie z najnowszymi wynikami badania KANTAR w drugim kwartale br. aż 95 proc. użytkowników aplikacji bankowych wskazało, że zna BLIKA, a 45 proc. wybiera go najczęściej jako formę rozliczeń. W analizowanym okresie BLIK zanotował... Czytaj więcej »

  • Dzięki aplikacjom mobilnym, zwłaszcza tym, które działają wielokanałowo, z poziomu telefonu możemy zarządzać finansami, znaleźć miejsce do parkowania, zautomatyzować domowe zakupy czy opiekę nad zwierzętami. Służą one zarówno szeroko rozumianej rozrywce, jak też ułatwiają codzienne życie i funkcjonowanie biznesu. W zasadzie trudno mówić o branży, która nie wykorzystuje... Czytaj więcej »

  • Dzięki algorytmom sztucznej inteligencji analizującym zdjęcia produktu można wychwycić i opisać jego indywidualne cechy. Pozwala to potem zweryfikować oryginalność pochodzenia towaru oferowanego przez sprzedawców. Technologia może być sposobem na walkę nie tylko z podróbkami znanych marek, ale i z procederem nielegalnej wycinki drzew. Obecnie nawet jedna trzecia surowca drzewnego... Czytaj więcej »

  • Rozbudowa sieci 5G napędzi popyt na światłowody

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Rozbudowa sieci szerokopasmowych, wykorzystujących łączność w standardzie 5G, wymaga wykorzystania stukrotnie większej ilości światłowodów, niż miało to miejsce w przypadku sieci 4G. Zdaniem ekspertów to początek dynamicznego rozwoju tego rynku. Corning Incorporated, światowy potentat w dziedzinie produkcji światłowodów, otworzył w Mszczonowie zakład produkcyjny, który ma... Czytaj więcej »

  • Aplikacja mobilna „Nasza Stokrotka” ma już ponad milion użytkowników. To pokazuje, że odpowiada ona na oczekiwania klientów, dając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Jednocześnie jest to najlepiej oceniana aplikacja wśród ogólnopolskich sieci spożywczych. Czytaj więcej »

  • Aktualny rozwój technologii pozwala na budowę wydajniejszych urządzeń i spełnianie coraz bardziej wyśrubowanych norm środowiskowych przy znaczącym ograniczeniu zużycia energii elektrycznej. Wobec faktu rosnących cen za energię i spadku rentowności sklepów, niezależnie od ich formatu, właściciele i osoby zarządzające poszukują oszczędnych i ekologicznych rozwiązań do swoich... Czytaj więcej »

  • Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

    Poniedziałek, 01 sierpnia 2022

    Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku. Czytaj więcej »

  • Znaczenie rynku e-grocery rośnie z każdym dniem. Aby zaspokoić rosnące potrzeby Polaków w tym zakresie, Carrefour - największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce oraz Inpost - lider nowoczesnych usług logistycznych rozszerzają zakres swojej współpracy. Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z Carrefoura pod drzwi mieszkańców Śląska. Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez Internet włączając do swojej oferty nowe kategorie produktów niespożywczych takich, jak urządzenia elektroniczne, sprzęt RTV i AGD czy towary wielkogabarytowe, w tym rekreacyjne i sportowe. Nowa oferta to ponad 3 500 artykułów dostępnych dla klientów w całej Polsce, z możliwością skorzystania z promocyjnych warunków... Czytaj więcej »

  • W Polsce popularność bankowości elektronicznej i mobilnej rośnie z każdym rokiem. Klienci coraz częściej rezygnują z wizyt w stacjonarnych oddziałach na rzecz dostępu do usług bankowych przez internet. – Ten proces cyfryzacji sektora bankowego znacznie przyspieszyła jeszcze pandemia COVID-19 – zauważa Krzysztof Krakowiak z Toyota Banku, który wprowadził właśnie możliwość... Czytaj więcej »

  • Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wprowadzają zupełnie nową jakość w zarządzaniu dostępnością produktów na półkach sklepowych. Po polski patent technologiczny eLeader Shelf Recognition AI, właśnie sięgnęły spółki DANONE, a wdrożenie rozwiązania na terenie całej Polski powierzono lubelskiej firmie eLeader.... Czytaj więcej »

  • Zakupy spożywcze zrealizowane w Lublinie i okolicznych miejscowościach zostaną skompletowane w nowym magazynie sieci i dostarczone z niego przez dedykowanych kurierów do wybranego przez klienta miejsca. Dzięki temu będą realizowane jeszcze szybciej i wygodniej. Czytaj więcej »

  • Dotykačka – dostawca innowacyjnego systemu POS online, z którego każdego dnia korzysta ponad 30 tys. europejskich użytkowników oraz eService – lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i jednocześnie największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowo-Wschodniej – nawiązały współpracę, której efektem jest integracja terminali płatniczych oraz PIN-padów... Czytaj więcej »

  • Płatności bezgotówkowe w Polsce stały się już standardem, czego przykładem jest chociażby BLIK, który z każdym kwartałem bije rekordy popularności, a na koniec marca br. korzystało z niego już 10,5 mln osób. Dotąd takie narzędzia były dostępne głównie w segmencie klientów indywidualnych. Coraz częściej szukają ich jednak przedsiębiorcy, którzy chcą bankować równie... Czytaj więcej »

  • Everli, platforma do robienia zakupów spożywczych online, od początku działania na polskim rynku, stawia na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Znacząca grupa użytkowników aplikacji to osoby, które wykorzystują ją do regularnych, robionych co tydzień, - dwa tygodnie, dużych zakupów dla całej rodziny. Czytaj więcej »

  • Firma doradcza Colliers, działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, uruchomiła platformę Define – autorski koncept zintegrowanych usług kompleksowego przekształcania wnętrz i przestrzeni komercyjnych: biurowych, handlowych, hotelowych, rynku PRS oraz wielu innych. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51